söndag 30 januari 2011

VINNARE I MIN BLOGGCANDY!

Nu ska jag inte låta er vänta längre =) Jag är sååå glad att ni är så många som ville vara med, hela 19 st, tack! Jag har nu dragit en vinnare med hjälp av Random.org och vinnare blev...


Nr. 10...Cattis!

"Cattis sa... 
Ja blommor det går det alltid åt, känns som jag har tömt mitt förråd rätt så bra nu under alla helger.
Så visst jag tar tacksamt emot en lott :)
Har länkat till dig i min sidebar / Ha det gott / Kram"

Stort grattis! Maila din adress till emmastridh[@]hotmail.se så skickar jag blommorna bums! 

Psst...det kanske kommer mer godis framöver, håll utkik!

1 kommentar:

  1. Åhh vad roligt, vad glad jag blir.
    Tänk att jag vann :) :)
    Tack så mycket för din candy :)
    Mailar dig min adress. Ha det så gott / Kram kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!