tisdag 23 juni 2009

EN ALLDELES EGEN PYSSELPLATS!

Nej, det handlar inte om ett helt rum, men en del av ett skrivbord är ett steg på vägen! Har varit så trött på att jag inte haft någon riktigt bra plats att sitta och scrappa på. Vill ha en plats med bra yta och där jag har överblick över mina saker. Tdigare har jag dragit fram sakerna från klädkammaren och sedan suttit vid både köksbord och soffbord, med följd att så fort det varit tid att äta mat eller sitta i soffan så har jag fått plocka undan allt och stuva in i klädkammaren igen. En smula tröttsamt! Sista tiden har jag inte ställt undan sakerna, så de har tagit upp plats bredvid soffan i vardagsrummet. Men efter att ha mätt rummet och studerat utbudet på IKEA så har vi nu införskaffat ett stort skrivbord där jag fått en del som är min! Har fortfarande saker som jag får dra fram och tillbaka, men jag kan påbörja projekt, låta dem ligga och sedan fortsätta utan att städa bort allt helt och hållet. 

Före

Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!