söndag 14 november 2010

{HEJ}

Det sista bidraget till Magdas Scrapfeber (dock inte det sista jag visar upp här). Utmaningen var kontraster och jag tyckte den var svår, så jag gjorde det lätt för mig! I kortet är det kontraster mellan den släta kortbasen mot den räffliga wellpappen, mellan svart och vitt och det röda körsbäret samt mellan det fyrkantiga och det runda.


 Det skulle finnas Crackle accents med på bidraget


Nu tar jag lite semester och drar till Egypten en vecka, det ska bli sååå skönt! Kram!

2 kommentarer:

  1. Gud vilket fint kort!!! Helt underbart. Va duktig du är som gjort alla utmaningarna i febern

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Sitter själv med denna utmaning just nu och försöker klura ut hur jag ska få i hop det. Ha det så skönt på resan!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!