fredag 30 april 2010

DAGS ATT ODLA TOMATER

Det var det hög tid för förra helgen. Har i ett par år odlat tomater från frö och det har varit intressant och skoj och se hur det funkar! Denna händelse lyckades jag kombinera med en utmaning hos Magdas, nämligen en scraplift. Man skulle lifta denna layout:

Superhärlig layout med många kul detaljer! Eftersom jag inte brukar scrappa med så mycket detaljer så blev det att jag liftade mycket rakt av! Så här blev mitt resultat:


Närbild på journaling

Hur går det då för mitt projekt? Jo, efter knappt en vecka så är det en liten stackare som orkat sig upp =) Men jag ser att det är fler på gång, skoj!


Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Haha, ja man kan tro att jag bor i Alaska men det gör jag inte. Bor ca 10 mil från Tärnaby och ca 20 mil från Umeå. Detta är väldigt ovanligt här, eller bakslaget kom idag. Du får också ha en trevlig helg och kväll=) Vi ska ändå ut till någon brasa..haha =D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!