lördag 20 mars 2010

SCRAPPAD CANVAS

Jag har varit sugen på att scrappa en canvas ett tag nu, men det var först när jag hittat ett fotografi och ett syfte som jag fick tummarna loss! Bakgrundspappret är ett lite äldre från My Minds Eye som jag hittade på rea, jättevackert! Detta har jag klippt ut efter ett annat papper som mall. 

De rosa hydrangeas och de cremefärgade rosorna matchar perfekt!


Snygg tygblomma från Prima.
 

Journalingcard från Pink Paisley som är gömt bakom fotot. 
Tanken är att mottagarna kan skriva något här

Kan erkänna att jag ansträngde mig lite extra just med tanke på att den (förhoppningsvis) ska stå framme (och i ett annat hem än mitt eget) till skillnad från layouter som sätts in i en pärm. Nyttigt att scrappa till andra, det blir en smula press på mig så att alla parter blir nöjda! Har fått en beställning på ett kort som jag ska ta tag i nu i helgen, kul =) 
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Tavlan står på första parkett i hennes rum nu, uppe på tavellisten =) Så himla fin, tusen tack återigen! Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!