lördag 16 januari 2010

UTE PÅ HAL IS

Det har varit och är fortfarande riktig vinter här i Oskarshamn dvs snö och minusgrader! Jag är barnsligt förtjust i snö och jag tar givetvis chansen att både åka pulka och gör snögubbar på jobbet! Eftersom det varit riktigt kallt här så är det tjock is på insjöarna. Vi letade upp en uppskottad isplätt och åkte lite skridskor idag. Jag har inte åkt skridskor på mååånga år så tekniken och balansen var inte helt vad den skulle. Men skoj var det!

Bambi på hal is?

Vackert vinterlandskap

Upptäckte nyss att jag haft 29 besökare dag! Antingen har Sunet (besöksräknartjänsten) flippat ut eller så har det hänt något. Det visade sig att Sunet funkar som det ska, och att JAG (och fyra till), av 223 tävlande, har vunnit utlottningen av Inkidos bloggcandy (som jag annonserat om i sidebaren). Helt fantastiskt skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!