söndag 4 oktober 2009

BIDRAG TILL BLOGGPARTY

Ikväll har jag gjort hela 4 bidrag till Bloggpartyt! Kul när man får ett sådant flyt i skapandet!

Först ut är Malwas utamning: scrapbingo! Man fick välja en rad från denna "brickan".

Jag valde rad "D1" dvs Brads, Rub-ons, motivstämpel och metalldeko. Så här blev mitt bidrag:

Rubon-fjäril uppe i högra hörnet, stora brads till vänster om fotot

Närbild på motivstämpel (fjäril) och metalldekorationer (blom-mitt och fjäril)


Nästa bidrag är till Isabells Alter-utmaning: skapa något du har användning av. Jag har gjort ett post-it-fodral.



Karros utmaning var att scrappa i annorlunda former. Det blev ett Criss Cross-kort.


Mitt sista bidrag i detta party är till Eyovines utmaning som var att skapa i endast svart och vitt och med en accentfärg till. Rött blev min accentfärg.

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt bidrag. Kul att du ville vara med. Fint kort =)

    SvaraRadera
  2. Vilket kort jag tycker bäst om kan du säkert gissa.

    Ha det bra och hälsa sonen.....

    Stinas matte

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!