torsdag 2 juli 2009

EMMA

Idag bjuder jag på en layout med mig på :-) Ett av de första fotografierna som jag skrev ut på mig födelesedagspresent från min sambo, en Canon Selphy ES2! Har lekt lite med rub-ons, filt, blommor, knappar och tyll. Journaling är dolt bakom ett mönstrat papper som jag inte har koll på var det kommer ifrån.

Imorgon är det min sista arbetsdag innan min 5 veckor långa semester börjar! Har dessutom den glassiga tiden mellan 8-14. I mitt yrke får man vara utomhus MYCKET och vädret spås vara fint imorgon också i alla fall så det blir till att njuta i 6 timmar och sen njuta ännu mer efter kl 14! 

Under semestern kommer jag inte vara hemma mycket så det blir inte mycket scrappande. Men bloggen kommer inte att vara helt ouppdaterad! Jag har fotograferat lite kort som jag gjort till olika tillfällen i sommar och så lite äldre layouter från "arkivet" :-) Dessutom blir det lite uppdaterat om vad jag sysslar med under sommaren. Så kika gärna in!

Förresten, har jag tur eller? :-)

Passar på att önska en trevlig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!